رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

    کره جنوبی امروز تعداد موارد ابتلا به کرونا ویروس را 8 نفر اعلام کرده، این در حالی بوده که در اوایل سال جاری میلادی، کره بیشترین تعداد مبتلایان به این ویروس را بعد از چین، دارا بوده است.

   مون جائه رئیس جمهور کره با ابراز خوشنودی از روند کنترل ویروس کرنا، گفت که امیدوار است که انتشار ویروس کرونا در سایر کشور ها نیز از بین برود. همچنین مون اعلام کرد که کشورش در حال بازگشت به روال عادی زندگی روزمره جدید است، و شهروندان خود را برای زندگی جدید، و نظم جهانی بعد از ویروس کرونا آماده میکند.

   مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های کره (KCDC) روز یکشنبه گفت که از موارد جدید، پنج مورد از خارج از کشور وارد شده است. این تعداد کمترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کره از 18 فوریه تا کنون است.

 

محدودیت های آرام
   روز یکشنبه، کره جنوبی سیاست فاصله گیری اجتماعی خود را برای 16 روز دیگر تمدید کرد. طبق این رهنمودهای جدید، مسابقات ورزشی مانند فوتبال می تواند بدون تماشاگر از سر گرفته شود.

چانگ روز شنبه از کره جنوبی خواست تا فعالیت های خارج از منزل را به حداقل برسانند و در تعطیلات آتی به قوانین دوری اجتماعی پایبند باشند.

وی گفت: "من نگران هستم که برنامه فاصله اجتماعی که بسیار خوب انجام داده ایم می تواند در اواخر این ماه به خطر بیفتد."

"من صمیمانه از شما می خواهم که برای امنیت جامعه از فعالیتهای در فضای باز در ایام تعطیل خودداری کنید. اگر قصد سفر دارید، لطفاً در این مورد تجدید نظر کنید."

نظرات  (۱)

  • بانوی گمنام
  • سلام وعرض ادب بسیار عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی