رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

      تست کرونای پادشاه اسپانیا فیلیپه ششم مثبت شده است. همانطور که خانواده سلطنتی روز چهارشنبه اعلام کردند، این مرد 54 ساله بعد از مشاهده علائم بیماری در طول شب خودش را آزمایش کرد. «حالت عمومی سلامت» شاه خوب است. او به مدت هفت روز در محل اقامت خود منزوی می شود و از آنجا به انجام وظایف رسمی می پردازد.

      به گفته خانواده سلطنتی، ملکه لتیزیا همسر فیلیپه و دختر کوچکترشان اینفانتا سوفیا هیچگونه علامت بیماری ندارند. دختر بزرگتر آنها، اینفانتا لئونور، در یک مدرسه شبانه روزی در ولز تحصیل می کند.

      فیلیپه در چند روز گذشته در چندین قرار ملاقات عمومی از جمله یک کنفرانس علمی شرکت کرده بود. او روز چهارشنبه قرار بود با زلیکو کومسیچ، عضو کروات ریاست جمهوری بوسنی دیدار کند.

در اسپانیا، با بهتر شدن شرایط و کاهش موج ششم، نیاز به استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل در روز پنجشنبه برداشته خواهد شد.

لینک خبر

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی