رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

    دو رئیس دولت، بین آنها یک میز چند متری

    تصاویر عجیب و غریب از دیدار ولادیمیر پوتین و امانوئل مکرون به سرعت معروف شد. اما پشت این احتمالاً ترسی از سوی رئیس جمهور فرانسه وجود داشت.

    خبرگزاری رویترز به نقل از منابع نزدیک به رئیس جمهور فرانسه گزارش می دهد که مکرون از انجام آزمایش کرونا روسیه درخواستی کرملین خودداری کرده است. فرانسوی ها می خواستند از افتادن DNA او به دست روسیه جلوگیری کنند.

     به همین دلیل، مکرون مجبور شد در جریان مذاکرات درباره بحران اوکراین در مسکو، این فاصله را از رئیس دولت روسیه حفظ کند. بسیاری از ناظران در ابتدا به پیام دیپلماتیک پوتین در پشت میز چهار متری مشکوک بودند.

    ما نمی‌توانستیم بپذیریم که آنها روی DNA رئیس‌جمهور دست پیدا کنند.
    به گفته این منابع، مکرون این گزینه را داشت که یا با مقامات روسی آزمایش PCR انجام دهد، تا بتواند به پوتین نزدیک شود - یا از انجام چنین آزمایشی امتناع کند، اما پس از آن باید قوانین فاصله گذاری سخت تری را رعایت کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی