رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

یک شرکت بیوتکنولوژی امریکا میگوید که بعد از دستیابی به توالی ژنتیکی ویروس در 9 ژانویه واکسن ویروس ایجاد کرده است، و اکنون دانشمندان در حال ثبت رکورد جدید در ساخت و توسعه این واکسن در رساندن به بازار  هستند.

دانشمندان این واکسن را در آزمایشگاه خود در ایالت سن دیگو کشف کرده اند. دکتر Trevor Smith و گروه توسعه Invio مدیر تحقیقات و توسعه Inovio به KVUE گفت: "ما الگوریتمی داریم که طراحی کرده ایم. ما دنبال DNA را در الگوریتم خود قرار میدهیم و در همین مدت زمان کوتا به واکسن آن رسیدیم."

این اتفاق در حالی روی داده است که شمار مبتلایان در چین تنها در روز 13 فوریه نزدیک به 14.000 نفر افزایش داشته و نیز شمار کشته شدگان حدود 250 در این روز گزارش شده است.

واکسن ساخته شده Inovio برای ویروس Covid-19 ممکن است در اوایل تابستان آینده آماده شود. سهام شرکت Inovio بعد از اعلام این شرکت به فعالیت بر روی واکسن Covid-19 از مبلغ 3.34 دلار در ماه گذشته به 5.32 دلار رسیده بود.

این شرکت امریکایی به طور مشترک با شرکت چینی آداکازین بر روی واکسن ویروس کرونا کار خود را شروع کرده اند.

دلیل مشارکت این شرکت امریکایی در کشف و تولید واکسن کرونا ویروس، داشتن بستری مناسب در توسعه و تولید سریع واکسن ها، داشتن امکان فعالیت روی DNA ویروس های نو ظهور با پتانسیل همه گیر شدن و داشتن سوابق و تاریخچه مناسب در این حیطه عنوان کرد. این شرکت اولین واکسن (INO-4700) را در مقابله با ویروس MARS تهیه کرده بود.

یکی دیگر از شرکت های امریکایی  در تلاش است این واکسن را در کمتر از سه ماه آینده تولید کند، اگرچه تولید و توسعه چنین واکسن هایی میتواند سال ها طول بکشد. این شرکت در طی 90 روز واکسن ابولا را ساخته بود.

 

 

 

توی این گزارش خبری از تست این مورد و موفق بودن این واکسن بعد از آزمایشات چیزی نوشته نشده بود. منبع خیر Associated Press عنوان شده

 

 

نظرات  (۲)

مطالب جالبی بود سپاس از زحماتتون

مطلب جالبی بنظر میرسه! منتهی باید پیگیرش بشن بالاسریا

2 2 2 2 2 2 2 2

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی