رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

  اداره مواد غذایی و دارویی امریکا (FDA) محصول شرکت Cheheid، که کیت جدید تست کرونا بوده را تائید کرده است و قرار است از هفته آینده تولید انبوه این کیت تشخیص آغاز شود.

دکتر دیوید پرسینگ گفت: با توجه به افزایش خدمات در بیمارستان ها، پزشکان بیشتری با نیاز به آزمایش تشخیصی و گرفتن بلافاصله نتیجه برای مدیریت زمان درمان و پذیرش بیماران روبرو هستند.

شرکت سافید در بیانیه ای گفته است که مجوز تولید این کیت تست 45 دقیقه ای را دریافت کرده است. FDA هم در در بیانیه ای این خبر را تائید کرده است.

در هفته گذشته، دکتر Rod Hochman اعلام کرد که "زمان پاسخ به  کیت های تست ارسال شده، به دلیل فشار زیاد درخواست ها، از 24 ساعت به 4 روز رسیده است. و این زمان را غیر قابل قبول خواند". این یک نعمت بزرگ برای کادر های درمانی ای است که روزهای زیادی زیر فشار این بیماری بوده اند، اکنون در زمان کمتری میتوانند بیمار مبتلا را از بیمار غیر مبتلا تمیز کنند و زمان کمتری را به بیماران مشکوک به کرونا بپردازند.

در حال حاضر بیماران مشکوک به کرونا در امریکا برای انجام آزمایش تست کرونا گزینش میشوند. معاون رئیس جمهور روز شنبه گفت: "ما می خواهیم به امریکایی ها یادآوری کنیم که دکتر فوسی در یک لحظه تأکید خواهد کرد، اگر علائمی نداشته باشید، آزمایش نکنید." که ما در حال حفظ منابع مورد نیاز کارکنان مراقبت های بهداشتی، برای مدیریت و پشتیبانی از افرادی هستیم که با بیماری کرونوی ویروس و سایر بیماری ها سر و کار دارند. "

 

منبع خبر

 

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (Covid-19) به تفکیک استان ها

 آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن

ویروس کرونا چه مدت در هوا و بر روی سطوح زنده می ماند

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی