رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استفاده از ماسک قبلا برای جمعیت عادی توصیه نمی‌شد و حالا این توصیه نشدن برداشته شده و در مکان‌هایی که فاصله گذاری کمتر رعایت می‌شود، توصیه می‌کنیم مردم از ماسک استفاده کنند.

  کیانوش جهانپور روز یکشنبه در نشست خبری که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: البته تقدم همچنان بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی است. اگر به هر دلیلی موضوع در خانه ماندن رعایت نشد، ماسک‌های پارچه‌ای یا ماسک‌هایی که قابل تهیه در منزل است را می‌توان استفاده کرد.

  روش تهیه ماسک خانگی هم به صورت کلیپ استاندارد در سازمان غذا و دارو تهیه شده که امروز دوباره منتشر می‌شود.

جهانپور گفت: استفاده از ماسک‌های ان ۹۵ برای عموم مردم ضرورت ندارد و این ماسک‌ها برای استفاده کادر درمانی است.

 

   وی ادامه داد: هر اقدام بهداشتی و درمانی که برای مردم ایران انجام می‌شود، برای اتباع هم ارائه خواهد شد. در شرایط تحریم‌های یک جانبه آمریکا، دشواری‌هایی وجود دارد. حتی وقتی بدانیم نیازهای داخلی کشور برطرف شده باشد، به عنوان یک مسئولیت مشترک برای همسایه‌های خود، امکانات را در اختیار خواهیم گذاشت. هر امکانی فراتر از نیازهای ما باشد، در اختیار جهان هم می‌گذاریم. هر همه گیری جهانی فقط زمانی قابل کنترل خواهد بود که جوامع مختلف، مسئولیت و اقدام مشترک را بپذیرند و کرونا هم از این موضوع استثنا نیست.

    با توجه به رویکرد اخلاقی و اسلامی کشور با دستور وزیر بهداشت از محل منابعی که تهیه می‌شود، ارائه خدمات به اتباغ خارجی در مراکز دولتی رایگان خواهد بود و هزینه آن هم توسط دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا پرداخت می‌شود.

 

متن کامل را میتوانید در اینجا بخوانید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی