رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

 

وزارت بهداشت سنگاپور در بیانیه ای اعلام کرد هفت نفر مبتلای جدید به ویروس کرونا در روز 8 فوریه شناسایی شده است. که از این تعداد پنج مورد مربوط به پرونده های اعلام شده قبلی است.

در میان موارد جدید اعلام شده یک راننده تاکسی و یک راننده کرایه ای وجود داشته است. همچنین شامل یک گروه جدید پنج نفره مبتلای به ویروس کرونا هستند که با کلیسای زندگی و ماموران سنگاپور در پایا لبر در ارتباط هستند.

تا کنون تعداد کل افراد آلوده به ویروس کرونا (2019-nCoV) به 40 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت سنگاپور در آخرین اطلاعات منتشر شده اعلام داشته که دو نفر از بیماران با بهبودی ترخیص شده اند، اما چهار نفر از بیماران در وضعیت وخیم و در بخش مراقبت های ویژه به سر میبرند.

 

 

 

 

جمعه 14 فوریه 6 مورد فرد جدید مبتلای به ویروس کرونا که در این کلیسا رفت و آمد میکردند به آزمایشات ویروس کرونا پاسخ مثبت دادند.

 

آمار لحظه ای بیماران کرونا ویروس (nCoV)

ترامپ میگوید مردم فکر میکنند ویروس کرونا ماه آپریل از بین میرود.

 

نظرات  (۱)

وای درمان همه ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی