رویداد های مهم جهان

رویداد های مهم جهان

هدف این سایت انتشار اخبار جهانی (با ذکر منابع) میباشد و کمتر به مطالب انتشار یافته داخل کشور وارد می شود.
امیدواریم هر چه سریع تر راه های پیشگیری و درمان این ویروس جدید کشف شده و انسان های کمتری در این راه جان خود را از دست دهند.
دقت داشته باشید که اطلاعات اعلام شده در این سایت از وب سایت های جهانی تغذیه میشود تلاش شده است تا لینک هر خبر در انتهای آن نمایش داده شود تا کاربران از صحت خبر اطمینان حاصل کنند.

آخرین نظرات

    سخنگوی وزارت بهداشت در مصاحبه تلویزیونی ضمن نگرانی از افزایش شیوع ویروس کرونا با پوشیدن لباس مشکی در این نشست خبری شرکت کرد، تعداد مبتلایان از ظهر دیروز تا امروز جمعه 16 اسفند با افزایش 1234 موردی به عدد 4747 رسید. وی با اعلام نگرانی از رفتار مردم در مواجه با این ویروس از مسافرت مردم به شهر های شمالی کشور ابراز نگرانی کرد و گفت "مسافران باید بدانند با این کار ما ویروس را به آنها (شهر های دیگر) هدیه میدهیم."

    همچنین با توجه به سیاست های دولت در مورد کاهش شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و نیز کاهش ساعات ادارات دولتی تا ساعت 13 را برای کاهش رفت و آمد مردم دانست و (با توجه به رفتار  مردم و خروج گسترده آن ها از شهرها بعد از اعلام تعطیلی در روز گذشته) گفت این نشان میدهد پروتکل هایی که در سایر کشورها اجرایی است و از گسترش ویروس کرونا جلوگیری میکند در ایران صادق نیست.

    در 24 ساعت گذشته تعداد قربانیان این ویروس 17 نفر افزایش داشت و تعداد کل درگذشتگان این ویروس را به 124 نفر رساند. همچنین تعداد بهبود یافتگان این ویروس به بیش از 913 نفر رسید.

  با افزایش 1234 موردی ابتلا به Covid-19 شمار مبتلایان در دنیا بیش از 100،000 نفر رسید.

 

آمار لحظه ای ویروس کرونا در جهان و کشور ایران(به تفکیک استان ها)

آمار کشته شدگان کرونا به تفکیک جنسیت و سن این آمار به روز شده است حتما باید بخوانید

نظرات  (۱)

خدا عاقبت‌مونو بخیر کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی